Gemiddelde Score 4.0

Door uit Utrecht op 18-01-2024

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Makkelijk en toegankelijke site; snelle bemiddeling. Nu nog wachten op kwaliteit hulp.

Door uit Gronsveld op 09-12-2023

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Ziet er professioneel uit.

Door uit Sassenheim op 13-11-2023

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Bij afscheid van de vorige hulp, snel een nieuwe gevonden

Door uit Utrecht op 10-08-2023

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Effektief en snel

Door uit De Wilgen op 21-07-2023

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Dit keer vlot en vlekkeloos geregeld

Door uit Oosterbeek op 12-05-2023

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Snel contakt.

Door uit Roermond op 09-05-2023

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Vrij snel geholpen super

Door uit Utrecht op 31-03-2023

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Deze jongeman liet een goede indruk achter! Bescheiden en wil graag werken!

Door uit Nijmegen op 11-11-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Waarom elke maand €8.99 betalen als er geen administratie gedaan wordt? Mijn hulp een eigen schade- verzekering heeft en de klant alles zelf moet regelen? Via de SVB-PGB de betaling aan de hulp gedaan wordt. Iemand met een WMO-PGB krijgt geen budget in eigen beheer.

Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:

Waarom word er geen administratie gedaan volgens u? Het is namelijk niet de bedoeling dat u het salaris van de hulp betaald zonder dat u daar een factuur van ons voor heeft ontvangen. Wij regelen dit graag voor u vandaar dat hier ook een betaling voor word gevraagd.

Door uit De Meern op 22-09-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Voor iedereen met een PGB niet doen! De ergernis die PGB huishoudelijk hulp veroorzaakt weegt niet op tegen het gemak van een huishoudelijke hulp. Zoek een organisatie met minder negatieve reacties. Mijn eerste hulp wilde alleen zwart uitbetaald worden. Geen bedrag op zijn bankrekening gestort krijgen door het SVB. Hij zei meteen het contract op toen ik om zijn bankrekening nummer vroeg. Bij mijn tweede hulp is het uurloon volgens het SVB te laag. Ik kreeg een brief van het SVB dat het loon beneden het wettelijk minimum lag. Eerst een correspondentie vanuit PGB Huishoudelijke hulp dat dit niet het geval was. Vervolgens mocht ik aangeven welk bedrag ik wilde betalen. Aangegeven het bedrag dat in de SVB brief staat. Brief meegestuurd in als bijlage. Vooral omdat dit het bedrag is dat de SVB voor mijn PGB wil betalen. Dat kan volgens PGB huishoudelijke hulp niet. Ik zelf moest aangeven welk bedrag ik wilde betalen. Het antwoord kan niet zijn dat ik het bedrag uit de SVB brief wil. Ik heb nu een mail gestuurd dat ik een uurloon wil conform de brief van het SVB met het daadwerkelijke bedrag nu in mijn mail gekopieerd. PGB Huishoudelijke hulp kan nu hopelijk het gekopieerde bedrag kopiëren in hun administratie. Want ik heb nu het bedrag zelf genoemd in de mail en niet verwezen naar het bedrag in de bijlage van de mail. Nu snap ik het Uber arrest, maar dit is stompzinnig. Ik ben bijna zover om mijn rechtsbijstand in te schakelen. Ze blijven volhouden dat het SVB geen minimum loon bepaald. Terwijl het SVB aangeeft niet te zullen uitbetalen. De huishoudelijke hulpen die gestuurd worden voor het uitvoeren van mijn PGB zijn niet op de hoogte hoe een PGB werkt. Alle twee de hulpen zijn Engelstalig wat de communicatie bemoeilijkt. Ondertussen zit jij als budgethouder met de deadlines van je gemeente en de SVB. In onderstaande reacties lees je hoe vaak het met deze organisatie fout gaat. Vergeet niet daar betaal je maandelijks ook nog abonnementskosten voor. Mijn advies heb je een PGB dan vooral niet doen!

Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:

Bedankt voor uw bericht, niet alle hulpen die via ons werken zijn bereid om een betaling te accepteren die word betaald via de SVB. Voor veel hulpen is het betalingsproces namelijk te langzaam en duurt het soms wel 2 maanden voordat ze salaris ontvangen voor hun gewerkte uren. Wij bieden namelijk niet alleen hulp aan met mensen die een PGB hebben. In de brief die u stuurt staat een tarief van tussen de €12,64 en €12,76 vandaar dat wij graag van u horen welk bedrag het exact moet worden. Wij kunnen namelijk niet voor u als werkgever bepalen dat u meer dient te betalen per uur dan het vooraf vastgestelde tarief. Tevens hebben wij na uw verzoek nogmaals uitgezocht wat het minimum loon betreft voor de aangeboden werkzaamheden van een hulp. En zoals reeds vermeld in ons mailverkeer ligt het minimum rond de €10,38 bruto. Wat niet in de buurt komt bij €12,76 wat de SVB naar u communiceert, nogmaals dit zorgt bij ons voor verbazing want de SVB is geen organisatie welke gaat om regelgeving qua salariëring in Nederland en hierdoor niet in staat om de hoogte hiervan te bepalen. Het doorvragen van onze kant is puur bedoeld om in de toekomst misverstanden te voorkomen en om u te informeren dat de aan u medegedeelde informatie door de SVB volledig incorrect is. Wij hopen u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.

Door uit Elst op 11-07-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Taalprobleem is een handycap

Door uit Hemmen op 09-07-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

snelle reactie

Door uit Zwijndrecht op 18-06-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Slecht telefonisch contact na 5 mails nog geen contact. Heel irritant wanneer je een vraag hebt die niet op de site staat en je probeert een antwoord te krijgen

Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:

Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Via e-mail kunt u ons alle vragen stellen op werkdagen wordt er binnen 24 uur gereageerd. Indien u telefonisch contact wenst, dient u zelf telefonisch contact met ons op te nemen. Ons telefoonnummer staat op de website vermeld.

Door uit Delft op 11-02-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

goed geholpen

Door uit Breda op 12-10-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Alles duidelijk en correct.

Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!