Je krijgt garantie gedurende de gehele looptijd.
Grootste aanbod van NL
Wij hebben 294.929 huishoudelijke hulpen.
Geen wachtlijsten
Meer dan 87% van de aanvragers vindt binnen 3 dagen een huishoudelijke hulp.
Gemiddelde Score 4.0
Door Anoniem uit Nijmegen op 11-11-2021
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Waarom elke maand €8.99 betalen als er geen administratie gedaan wordt? Mijn hulp een eigen schade- verzekering heeft en de klant alles zelf moet regelen? Via de SVB-PGB de betaling aan de hulp gedaan wordt. Iemand met een WMO-PGB krijgt geen budget in eigen beheer.
Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:
Waarom word er geen administratie gedaan volgens u? Het is namelijk niet de bedoeling dat u het salaris van de hulp betaald zonder dat u daar een factuur van ons voor heeft ontvangen. Wij regelen dit graag voor u vandaar dat hier ook een betaling voor word gevraagd.
Door Marinka Versteeg uit De Meern op 22-09-2021
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Voor iedereen met een PGB niet doen! De ergernis die PGB huishoudelijk hulp veroorzaakt weegt niet op tegen het gemak van een huishoudelijke hulp. Zoek een organisatie met minder negatieve reacties. Mijn eerste hulp wilde alleen zwart uitbetaald worden. Geen bedrag op zijn bankrekening gestort krijgen door het SVB. Hij zei meteen het contract op toen ik om zijn bankrekening nummer vroeg. Bij mijn tweede hulp is het uurloon volgens het SVB te laag. Ik kreeg een brief van het SVB dat het loon beneden het wettelijk minimum lag. Eerst een correspondentie vanuit PGB Huishoudelijke hulp dat dit niet het geval was. Vervolgens mocht ik aangeven welk bedrag ik wilde betalen. Aangegeven het bedrag dat in de SVB brief staat. Brief meegestuurd in als bijlage. Vooral omdat dit het bedrag is dat de SVB voor mijn PGB wil betalen. Dat kan volgens PGB huishoudelijke hulp niet. Ik zelf moest aangeven welk bedrag ik wilde betalen. Het antwoord kan niet zijn dat ik het bedrag uit de SVB brief wil. Ik heb nu een mail gestuurd dat ik een uurloon wil conform de brief van het SVB met het daadwerkelijke bedrag nu in mijn mail gekopieerd. PGB Huishoudelijke hulp kan nu hopelijk het gekopieerde bedrag kopiëren in hun administratie. Want ik heb nu het bedrag zelf genoemd in de mail en niet verwezen naar het bedrag in de bijlage van de mail. Nu snap ik het Uber arrest, maar dit is stompzinnig. Ik ben bijna zover om mijn rechtsbijstand in te schakelen. Ze blijven volhouden dat het SVB geen minimum loon bepaald. Terwijl het SVB aangeeft niet te zullen uitbetalen. De huishoudelijke hulpen die gestuurd worden voor het uitvoeren van mijn PGB zijn niet op de hoogte hoe een PGB werkt. Alle twee de hulpen zijn Engelstalig wat de communicatie bemoeilijkt. Ondertussen zit jij als budgethouder met de deadlines van je gemeente en de SVB. In onderstaande reacties lees je hoe vaak het met deze organisatie fout gaat. Vergeet niet daar betaal je maandelijks ook nog abonnementskosten voor. Mijn advies heb je een PGB dan vooral niet doen!
Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:
Bedankt voor uw bericht, niet alle hulpen die via ons werken zijn bereid om een betaling te accepteren die word betaald via de SVB. Voor veel hulpen is het betalingsproces namelijk te langzaam en duurt het soms wel 2 maanden voordat ze salaris ontvangen voor hun gewerkte uren. Wij bieden namelijk niet alleen hulp aan met mensen die een PGB hebben. In de brief die u stuurt staat een tarief van tussen de €12,64 en €12,76 vandaar dat wij graag van u horen welk bedrag het exact moet worden. Wij kunnen namelijk niet voor u als werkgever bepalen dat u meer dient te betalen per uur dan het vooraf vastgestelde tarief. Tevens hebben wij na uw verzoek nogmaals uitgezocht wat het minimum loon betreft voor de aangeboden werkzaamheden van een hulp. En zoals reeds vermeld in ons mailverkeer ligt het minimum rond de €10,38 bruto. Wat niet in de buurt komt bij €12,76 wat de SVB naar u communiceert, nogmaals dit zorgt bij ons voor verbazing want de SVB is geen organisatie welke gaat om regelgeving qua salariëring in Nederland en hierdoor niet in staat om de hoogte hiervan te bepalen. Het doorvragen van onze kant is puur bedoeld om in de toekomst misverstanden te voorkomen en om u te informeren dat de aan u medegedeelde informatie door de SVB volledig incorrect is. Wij hopen u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.
Door Anoniem uit Elst op 11-07-2021
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Taalprobleem is een handycap
Door Anoniem uit Hemmen op 09-07-2021
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
snelle reactie
Door Anoniem uit Zwijndrecht op 18-06-2021
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Slecht telefonisch contact na 5 mails nog geen contact. Heel irritant wanneer je een vraag hebt die niet op de site staat en je probeert een antwoord te krijgen
Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:
Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Via e-mail kunt u ons alle vragen stellen op werkdagen wordt er binnen 24 uur gereageerd. Indien u telefonisch contact wenst, dient u zelf telefonisch contact met ons op te nemen. Ons telefoonnummer staat op de website vermeld.
Door Aukje Wiltjer uit Delft op 11-02-2021
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
goed geholpen
Door Anoniem uit Breda op 12-10-2020
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Alles duidelijk en correct.
Door Anoniem uit Markelo op 08-10-2020
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Hulp heeft opgezegd. Krijg geen andere hulp van jullie. zeer 0ntevreden
Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:
Spijtig dat u dit zo ervaart. Wij hebben twee maal een hulp aan u voorgesteld. Wij zijn nu weer voor u opzoek naar een nieuwe hulp en hopen uiteraard snel iemand voor u te vinden.
Door Anoniem uit Schagen op 24-04-2020
Dienstverlening site:
(Onvoldoende)
Omschrijving site:
de huidige werkwijze is slecht te noemen. Ook afmelden is niet te zien. Al meerdere keren gemeld dat de laatse hulp v.w corona niet kan starten en dat ik als hulpvrager geen hulp ens v.w coronastormtijdperk. Echter deze organisatie gaat daar overheen ewn stelt een incasso bureau in met foute gegevens. Dus ik sta in mijn techt om te stopen, zoek wel anders hulp op PGB in huis en niet van hulp in huis, nooit gehad, uitsluitend PGB hulp. In verleden goede hulpen gehad maar die zijn gestopt v.w ander werk en gemigreerd.
Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:
Bedankt voor uw review. Daar waar wij een hulp aan u hebben gekoppeld en u degelijk contact heeft gehad met de hulp hebben brengen wij bemiddelingskosten bij u in rekening. Dit staat ook vermeld op onze site. Indien u niet tevreden bent over de geboden kandidaat geven wij u de garantie voor u opzoek te kunnen blijven. U kunt het contract met de hulp in over stoppen via uw account. Wij gaan dan opnieuw voor u opzoek. Wij vinden het erg jammer dat u zo ontevreden bent en helpen u graag aan een nieuwe hulp. Wij zien dan ook graag uw opzegging tegemoet.
Door Liesbeth Lakerveld uit Hoornaar op 13-03-2020
Dienstverlening site:
(Uitstekend)
Omschrijving site:
Word keurig en vlot gereageerd. De eerste hulp kregen we 1x contact mee daarna niet meer. Al snel een nieuwe hulp gevonden waar we goed tevreden mee zijn. En een goede klik mee hebben.
Door Edward Donders uit Tilburg op 04-03-2020
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Oproep snel geplaatst. Reactie was eveneens snel, maar doet hoeft uw verdienste niet te zijn. Keurig voorbeeld van arbeidsoverenkomst; Keurige reminder van betalingsverplichting.
Door Anoniem uit Etten-Leur op 04-02-2020
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
waardeloze organisatie stuurt facturen als er nog niks is gedaan
Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:
Vervelend om te lezen dat u het niet eens bent met onze werkwijze. Echter heeft u aangegeven zelf af te zien van de aanvraag. Wij hebben uw aanvraag voor u in behandeling genomen om een hulp voor u te vinden. Hierna hebben wij zeer vlot een hulp aan voorgesteld. We vinden het dan ook jammer dat u afziet van uw aanvraag nadat wij onze dienst hebben geleverd. Indien u zich bedenkt zoeken wij uiteraard graag een hulp voor u!
Door Jerome uit Maastricht op 08-01-2020
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Binnen de 3 dagen had ik een huishoudelijke hulp. Goed geholpen met mijn vragen die ik had
Door Anoniem uit 's-Gravenhage op 22-11-2019
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Het zou beter kunnen ik heb veel meisjes gehad die te onervaren zijn. Ik heb nu een goede gelukkig maar degene hiervoor was weer erg jong en die kunnen niet zelfstandig werken jammer hoor? Daarvoor had een zeurpiet die mij zelfs bedreigd had terwijl ik in een revalidatiecentrum was om te herstellen van een gebroken knie. Ik vond dat nog het ergste ik heb haar gezegd om dat met jullie te bespreken.
Door Linda uit Vlaardingen op 20-11-2019
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Binnen 24 uur bemiddeld met huishoudelijke hulp. Bij vragen goed bereikbaar. Duidelijke website
Door John uit Hornhuizen op 20-11-2019
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Was moeilijk iemand te vinden. Waarschijnlijk door de afstanden en weinig aanbod. Heb helaas de hulp moeten ontslaan omdat zij niet naar mijn oordeel voldeed. Helaas door het weinige aanbod moet ik overschakelen naar de thuishulp organisatie van de gemeente per 1 december.
Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:
Zoals u heeft gemerkt zijn wij sterk afhankelijk van de beschikbaarheid van onze hulpen in uw omgeving. En doen we ons best om u te kunnen voorzien. Uiteraard kunt u beroep doen op de garantie die u via ons heeft om ons een nieuwe hulp te laten zoeken.
Door Anoniem uit Assendelft op 19-10-2019
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Bij inschrijving kreeg ik direct de bemiddelingsfactuur toegestuurd; en de gegevens van een niet passende opdrachtnemer. Dit heeft zich tot nu toe: 3 x herhaald. Lijkt er sterk op dat dit bedrijf niet bezig met de juiste matchen. Ook de overeenkomsten en andere zaken die ze aanbieden zijn zinloos: een pgb wordt beheert door de SVB. Deze bepaalt welke contracten je moet gebruiken. Al met tot nu toe dus veel vorm; maar geen inhoud.
Reactie op deze feedback door het team van pgb-huishoudelijkehulp.nl:
Vervelend dat u dit zo ervaart. Echter als u hulpen afwijst op basis van eisen welke eerder niet bij ons bekend waren, dan kunnen wij hier uiteraard ook geen rekening mee houden. Wij zoeken op basis van de eisen in uw aanvraag. Verder bieden wij al onze opdrachtgevers voorbeeldcontracten, u bent uiteraard niet verplicht deze contracten te gebruiken als u deze al verstrekt krijgt van de SVB>
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!