Procedure

Wij helpen u graag bij het vinden van een PGB huishoudelijke hulp! Het liefst nemen wij u al het werk uit handen. Toch dient u zelf nog enkele stappen te doorlopen, voordat de PGB huishoudelijke hulp bij u aan de slag kan. Hieronder vindt u de stappen die van belang zijn bij het vinden van een geschikte PGB huishoudelijke hulp. Wij adviseren u de site goed door te lezen voordat u een aanvraag indient. U sluit bij ons een schoonmaakabonnement af voor minimaal één jaar. Hier betaalt u € 14,95 per maand voor.
  1. U dient een aanvraag in voor een huishoudelijke hulp aan huis;
  2. Wij gaan voor u op zoek naar een geschikte PGB huishoudelijke hulp;
  3. U ontvangt de contactgegevens van een eventuele geschikte huishoudelijke hulp, die aansluit bij uw wensen en eisen. Uw schoonmaakabonnement start nu;
  4. U plant een kennismakingsgesprek in;
  5. Indien er sprake is van een klik, dan gaat de PGB huishoudelijke hulp bij u aan de slag. 
Hieronder volgt een korte uitleg bij elk van de bovengenoemde punten.
Stap 1: Inschrijven
Schrijf u in middels het inschrijfformulier. Dit formulier bestaat uit het invullen van persoonlijke gegevens en de wensen en eisen die u stelt aan een PGB huishoudelijke hulp. De aanvraag kan pas worden verzonden als u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Na inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail (op het door u aangegeven e-mailadres), waarin een activeringslink staat. Door op deze link te klikken wordt uw persoonlijke account geactiveerd en kunnen wij voor u op zoek gaan. U kunt nu uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen op pgb-huishoudelijkehulp.nl. 
 
Stap 2: Aanvraag indienen
Als de aanvraag bij ons binnenkomt gaan wij voor u op zoek naar een geschikte PGB huishoudelijke hulp. Wij zullen de, door u, opgegeven wensen en eisen in acht nemen en benaderen enkel huishoudelijke hulp die hieraan voldoen. Daarbij houden wij ook rekening met de afstand en zullen wij alleen de PGB huishoudelijke hulp bij u uit de buurt benaderen. Wij doen altijd een dubbel check bij de huishoudelijke hulp om er zeker van te zijn dat zij aan uw wensen en eisen kan voldoen.
Stap 3: Wij gaan op zoek 
U ontvangt de contactgegevens van een geschikte PGB huishoudelijke hulp per e-mail. Let op; u ontvangt op dit moment ook een factuur, van ons: uw schoonmaakabonnement start nu. 
 
Stap 4: Kennismakingsgesprek inplannen 
Met de ontvangen contactgegevens kunt u contact opnemen met de PGB huishoudelijke hulp om een kennismakingsafspraak in te plannen. De huishoudelijk hulp komt bij u langs, zodat u kunt kijken of er sprake is van een klik. Als er een klik is dan kan de hulp bij u aan de slag. Is er geen sprake van een klik, laat het ons weten, dan zoeken wij verder tot we een passende PGB huishoudelijke hulpis voor u hebben gevonden.
Stap 5: Contract opstellen
Voordat de huishoudelijke hulp echt bij u aan de slag gaat, adviseren wij u om een contract op te stellen. U kunt hierin aangeven wat de onderlinge afspraken zijn. Dit voorkomt dat er op een later moment onduidelijkheden ontstaan. Na inschrijving heeft u toegang tot een voorbeeldcontract, welke u hier prima, als uitgangspunt, voor kunt gebruiken. Zodra de afspraken duidelijk zijn en het contract is getekend, kan de PGB huishoudelijke hulp bij u aan de slag.

Overige informatie:
De huishoudelijke hulp die bij u aan de slag gaat, houdt zijn/haar uren bij op de website. Doordat de hulp de gewerkte uren invult, heeft u ook inzicht in de gewerkte uren. U kunt als klant profiteren van ons factureringssysteem. Dit systeem kunt u te allen tijde via uw persoonlijke pagina op www.pgb-huishoudelijkehulp.nl raadplegen.

Een hulp inschakelen? Schrijf u dan direct in